måndag vare idag

Idag har det varit en helt okej dag faktiskt lite seg på att kliva upp på morgonen men annars vare helt okej vaknade kl 05.30 och trodde kl var 07.30 så tänkte att jag kunde sova en kvart till innan larmet ringde men sen vaknade jag 06.30 och då kollade jag på klockan igen extra länge oxå och insåg att klockan bara var 06.30 haha då kännde jag att jag behövde sova ännu längre vilket var väldigt skönt om jag får säga mitt :) Skolan idag börjad kl 10.00 som alla måndagar men hade mentorstid det första jag hade men de gick ju bra sen hade  vi lunch senare efter det så blev det kärnämne en stund sen skulle vi på en konsär som faktiskt var Jack vreeswijk som sjöng några av hans pappas låtar.. Just nu håller jag på och tvättar vilket går helt fantasktiskt bra om jag själv får säga..

Känner att jag egentligen måste göra läxan som ska vara inne imorgon så de är väl lika bra att bar sätter igång hejjjdå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: