fredag

var på möte idag och jag förstår inte hur du tänker liksom du vet väl inte hur jag tkr och allt blev så arg så tänkte gå där ifrån men stannade där även om jag blev så fruktansvärt arg jävla kärring..

Menmen har iaf varit hem till mamma idag och hälsat på sen var jag och handlade lite senare när jag kom hem la jag mig i soffan och kikade tv och sen blev det dator och tv nu sitter jag här och skriver lite granna.. trött är jag så inot helvete alltså..

träffade Ingrid idag och även emelie och massa andra människor men iaf har väl inte direkt så mkt att skriva nu men hare gött puss och kram och nyp i stjärten

Postat av: Jennifer Ljungquist

hejjsan jag har skaffat en ny blogg och jag skulle vilja att du kollade på den och komenterar om du tycker att det är bra eller att något är sämmre. Jag skulle vilja ha tips på vad jag kan blogga om och så.



Om du har bloglovin så börja gärna följa mig och komentera också om du börjar följa mig för då börjar jag följa dig :D

2012-02-04 @ 09:36:51
URL: http://jenniferljungquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: