Akuten igår

Ja iaf så i Tisdags när jag och en kompis skulle åka till Myrviken och när vi kom till Hara så krockade vi med ett rådjur så det var väl lite läskigt men senare på kvällen när jag kom hem så hade jag jätte ont i nacken och ryggen men tänkte inte mer på det tänkte att värken skulle gå över men som sagt det blev verre dagen efter kunde knappt röra nacken i onsdags så när jag kom hem efter skolan så tyckte mamma att jag skulle fara in på akuten så det inte hade blivit någon whiplashskada satt på akuten från 17:10 kom inte hem förän kl 23.30 typ  dom är så jävla sega och ingen mat hade jag ätit bara lunchen på skolan vid halv 12. så var lite arg less och irriterad, men mamma gjorde sälskap sen kom även Beckis min stora häckis och hennes pappa tore dit och gjorde oss sälskap en stund blev en sen kväll iaf fick en nackkrage så länge men ska fick ta av den nu ikväll Nog med det..



Först en bild på Beckis♥



Älskar dig gumman!♥



Tänkte visa er alla läsare en bild jag har gjort om på mig själv :D här kommer den :D:D




Gaaaaah läskig va ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: