DUÅJA! <3

Gumman du är en av dom bästa jag har, Vet inte vad som har hänt mellan oss men saknar dig som en tok stumpan!

Vad vore livet utan min underbara Magdalena (soffvältaren) Mattsson? det vore ingenting.. Vad som än händet hjärtat så kommer jag aldrig lämna dig du och jag hand i hand livet ut och längre än så.. Jag håller din hand så du får släppa den nar du vill vilket jag hoppas att du aldrig gör, Ingen Jessy Utan Magdalena Ingen Magdalena Utan Jessy





Jag älskar dig Gumman!

Postat av: Din Magda! <3

jag kommer aldrig släppa taget om dig, de vet du!

Jag älskar dig, och de kommer jag alltid att göra ;)

Även vi inte pratar så mycket med varandra nu för tiden, så är vi bästa vänner ÄNDÅ! :D <3

2011-09-10 @ 10:05:36
URL: http://magdaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: