MagdalenaMattsson<333

Jadu vart ska jag börja?
Kan ju alltid börja med att våran vänskap är lite komisk eftersom att vi startade våran vänskap via internet och jag ångrar inte de heller♥
Vi har så många minnen och fler ska det bli iaf vad jag tkr :D
Minns när vi var på fest tror jag skulle dööö xD när du ramlade rakt över fotöljen :P
Kommer ALDRIG  att lämna dig gumma de ska du ha klart för dig ALDRIG NÅGONSIN KOMMER DET ATT HÄNDA!!
Vi måste börja ses igen och bygga upp våran vänskap och minnen igen för fler minnen ska det bli igen.
Du&Jag föralltid, hand i hand livet ut ut och längre än så ♥
Jag håller din hand och släpper den ALDRIG!♥


Du är min LillaSyster som betyder så otroligt mkt för mig♥
Du är min
ALLRABÄSTAVÄN!♥
Du är både Saknad&Älskad♥



Lika söt som alltid ♥


Dig



Mig



=
FÖRALLTID!!♥

JAG ÄLSKAR DIG SOCKETOPP!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: