SAKNAD! <3

JessicaSuwore♥

Du är så sjukt saknad, allt känns så fucking fel känner mig inte hel och stark så som jag är när jag är med dig och allt saknar dig så jävla mkt alla roliga tider och stunder som jag har med dig, finns ingen som har ställt upp för  mig som du och dom andra brudarna har gjort. Vill att allt ska bli som förut men jag har verkligen varit dum och uppfört mig jätte dåligt, visst jag vet att du är less och kanske arg på mig men jag orkar inte att det ska vara så här för behöver verkligen mina flickor nu :'( liksom vad skulle jag ha gjort utan er jag är som en bil utan motor som inte fungerar jag fungerar nästan inte utan er allt blir fel och allt, SNÄLLA förlåt mig!!



Du betyder så fruktansvärt mkt för mig JessicaElvanHultgrenSuwore♥

Jag älskar dig snuttan vad som än händer!!♥♥

Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-05-17 @ 13:39:02
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: