Blee -_-'

Jag hatar att jag fick reda på sanningen för det krossade mig för att du har ljugit för mig.. Du sa att du gillade mig och allt samtidigt som du hade någon annan du som sa att du älskade mig och ville dela ditt kärlek och allt med mig men jag visste inte hur jag ville ha det och sen när jag väl hade tänkt och hade inte pratat med dig på ett tag insåg jag verkligen hur mkt jag saknade dig men då har du redan skaffat dig en ny kärlek.. Fattar inte att det kunde gå så fort att du ljög för mig krossade mitt hjärta det var som att få ett slag i magen.. Allt du sa om den dära personen om hur mkt du hatade henne och allt och se nu är du tsm med henne..! Fy fan för killar speciellt dig :@ VERKLIGEN EN ARG TJEJ!!

Postat av: Jennie

Gumman, fyfan för alla killar, iaf för tillfället.. <3

2011-05-26 @ 14:48:22
URL: http://pitchblackheart.blogg.se/
Postat av: Jennie

Svar till inlägget med bilden det är blod på:

Jag snubblade på tröskeln i morse och slog upp hela tån bredvid lilltån. Så nu är hela tån helt blå och svullen, och det blöder fortfarande, kan fan inte gå typ, haha :( <3

2011-05-26 @ 20:39:42
URL: http://pitchblackheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: