Blandade känslor

Vet faktist inte om jag ska göra ett inlägg om att jag är glad,ledsen,lycklig,arg lr vad jag nu är för jag är lite av allt idag, är less på att ni tror att ni har mig koppel att jag alltid ska göra allt som du säger och fler ska bli så jävla skönt att det bli sommarlov och att jag sticker ifrån den här jävla stan och slipper allt och alla, jag är typ glad och lite lycklig att allt börjar bli bra mellan oss två igen, gillar dig verkligen men det är bara det att jag inte riktigt vet hur jag vill ha det!!... Lycklig tjej?! Hmm jadu jag vet inte det ännu... Jaja skriver nog senare igen ha det bäst plugg häst HahaHaha trött är jag oxå eftersom att mamma väckte mig kl 9 i morse :( puss/jääzey

Postat av: Rebecca

känner ungefär lika :/

2011-05-28 @ 13:57:33
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: