SUPERSAKNADOCHÄLSKAD!

Vet inte hur jag ska börja och berätta allt!!

Men iaf så saknar jag dig min Älskade Magdalena (soffvältaren) Mattsson ♥ jävla saknad varför det har blivit så här tokigt vet jag inte men jag ångrar det så grymt jävla mkt vi två som startade våran vänskap via internet ganska  komiskt faktist men är glad iaf att det blev så vi två hand i had tills döden skilljer oss åt lr längre än så!
Jag håller din hand men du får släppa den när du vill..

Jag saknar diiig HJÄRTAR! ♥




SÅ JÄVLA SÖÖÖÖT ÄR DU!♥


JAG ÄLSKAR DIG HJÄRTAT MITT!!♥♥


// Jääzey

Postat av: DinMagda ! ;D

men så gullig du är !

Jag kommer aldrig släppa taget om dig , gumman .. ! För vi har ju varit vänner as länge .. & det vill jag aldrig förlora .. <3

Älskar&Saknar dig.. <333333333

2011-07-12 @ 22:43:09
URL: http://magdaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: